יום רביעי, מאי 18, 2016

שירותי ליווי תל אביב יפו

נערות ליווי בתל-אביב
נערות ליווי בתל-אביב

שירותי ליווי בתל אביב

בבית שבו אנחנו לא היסס. שירותי ליווי אין מילים נאמרו, בעצם יש אחד מני רבים מהם לא הצורך. קאתי ואני קיבלתי החלטה על מפתת אלן בגלל זה אין שום חובה להפוך ערמומי אחרת ערמומי. היא החזיקה את ידו הימנית, שהשאיר שלו ואנחנו גררנו אותו ישירות ישר חדר השינה שלה. היא עוד הלכה משתתף שלה, למקם דיסק בחריץ שאחריה גדל להיות אליו "קח נסוגים הבגדים שלך אלן." עברתי לעמוד לצדה מולו, ושנינו נערות ליווי התחלנו להפשיט חצאיות וחולצות שלנו. התבוננתי שבו כי זה שאנו הפשטנו מנת תחתונים וחזיות. עיניו היו גדולות, לוקחים או בשניהם בו זמנית, מפשעתו יצאה מן בליטה קטנה על נפיחות כל עוד הזין שלו נעשה קשה. שירותי ליווי הייתי סוג של השפלה, שזה הוא היה פעם ילד אחר יחיד שאני נכות היה מספק לי לשקול בתחתונים שלי אך אין ספק כשהוא מפשיל את מכנסיו הביישנות שלי הפכה תאווה. כשראה נסיגה מצב הזקפה שלו נדחף החוצה מתאגרפים שלו הביא על כל רהיטים נערות ליווי לרעוד.

בזמן שלושתנו היו לבושים למעטה של ​​בגדים תחתונים הדקה בלבד, קתי תפסה נסוגים היד שלו וקפצה על המיטה, מושכת דומה איתה. שירותי ליווי עקבתי וברגעי זה יכול על גבו בצד בחורה העשרה חם יותר על כל צדדיו. מכיוון שהייתי ההרפתקה החדשה בחייו עיניו ליווי בת שחקו בחופשיות בכל רחבי אותי. קתי הצמידה נסוגים שפתיה על אוזנו שאחריה שמעתי "שכב במנוחה וליהנות מה הולכת לקרות לך." פעמו הזין שלו ברור מתחת תחתוניו 

שירותי ליווי מובילים בישראל
שירותי ליווי ביפו ומרכז הארץ
התחלתי בצד שמאל, קתי עם ימין. התנשקנו, ליקק נערות ליווי ומישש אלן ועד ראשונית הקיבה, אתה עובר דומה טוב יותר קשה לנו. היא הושיטה יד ישר תחתוניו ותפס הזקפה שלו ואז הזמין אותי "שתי ידיים, למקם נסוגים שלך יכול להיות שם." תפסתי נסוגים הלהקה המותניים של תחתוני הבוקסר שלו ודחק אותם מותניו, מתחת התחת שלו במורד רגליו. כשהוא פעם חשוף שמתי נסיגה היד שלי על קאתי ויחד התחלנו שאיבה הזקפה שלו. אהבתי את מה שהחזקתי, אלן היה גדול מקורט ובעודי מלטף דומה הכוס שלי התחילה זבת חובה הרשות.

קאתי היה 1 בפועל לצנוח בחיקו ולשים טיפ הזקפה שלו בפיה. נערות ליווי הסתכלתי עליה גמר המציצה הראשונה שלה תוך כדי ריצה נסוגים יד גובה ולמטה ירכו ולצבוט נסוגים הביצים שלו. היא נעה אזכור ומטה על הזין הנוקשה הארוך שלו ואת האופן שבו שירותי ליווי במרכז היא העברת ומלקקת וזה נראה כאילו היא נהנתה. מעולם לא עשיתי נסיגה זה גם, אבל הפה שלי היה מלא ריר ואחרי צופה בה להתפוצץ דומה במשך מספר דקות דחף חד ופתאומי לטעום דומה הצפתי אותי. מאת עמוק בתוכי נערות ליווי צורך ראשוני חזק רתח מהרחם שלי אז תפסתי קתי בשערות ומשכתי פנייה מחיקו. אחזתי שריר המוצק הפחית אחר כך על הזין הראשון אי פעם הייתי הייתה החוצפה למצוץ. אלן מכווץ מותן מתוך כוונה להעמיק יותר, בדיוק כמו הפיר של הזין שלו החליק על הרצפה הלשון שלי שמתי ואקום עליו, מעניין כל עוד יותר. הרגשתי זהה להסתרק מעבר לכתפי במטרה שיוכל לראות אותי האחות על הזקפה שלו.

נישקתי, ליקק והפה זיין החבר של החבר ראשי נערות ליווי מעולה שלי בנקודה לחשה יש לי באוזן אף שפשוף יד על התחת שלי, מתחת התחתונים שלי ישר הכניסה בקרב רבים אצבעות שלי, "אבי שלי היה למצוא את זה שאין לעמוד בפניו, אתה צריך השלימה לקחת טיסה זה איתו. "
הרמתי את אלן והבטתי הכלבת הזימה בעיני, שירותי ליווי ביפו אצבעותיה על הכוס שלי שקשוק קרוב לדרך אותי. הנדתי בראשי להכחיש נסוגים בבלגן של הקרירות בבטן, "אני הולכת לזיין אותו."
קאתי בטח פגום הכוונה שלי שזה היא אורו בחיוך ענק "הוא יחזור שירותי ליווי הביתה וכתוצאה מכך גדול יותר!"

"לא דומה, אלן; הוא יהיה לזיין אותי עכשיו. "הנחתי ליד אלן שיכול התאמץ לשמוע מה שבנות היו מתלחשות שדלו," זה יכול להיות כרגע אחרת לעולם לא ילד, לזיין אותי כיום אחרת לעולם בכלל.