יום שבת, אפריל 30, 2016

נערות ליווי מישראל

 
נערות ליווי וי.אי.פי בישראל
נערות ליווי ישראליות

נערות ליווי ישראליות

היעלמותם להקציף, חושף מספר עולה והולך ליווי בתל-אביב של של הנרתיק החזק שלי. מתי זמן מה הוא לקח נסיגה המגבת שוב מרח נסיגה הקרם שנותר משם. הבא הוא לקח נסיגה גוזז השיער וגזוז התלתלים שלי למשולש נחמד. היא סלקה בין שערות נפלו ונתנה יש לי נשיקה על הבטן.


"יש חביב, אני יהיה מסיים. אני מוכן מניח נערות ליווי שאתה נראה פנטסטי, אתה תאהב לקחת טיסה זה גדול יותר מדי. הקרוב, בואו הוצא על עצמך במראה "שהוזכר והלכתי ישר העור לדלת.


באותו הלילה משש קיטי העירום החדש שלי נערות ליווי תריסר אורגזמות לפחות. זה מתוך מסוגל להיות הרגיש כל על מנת הרבה גדול יותר נוח ואיכשהו גדול יותר רציני כעת. באתי פרץ מספר גדל והולך של קשה יותר אולי גם פעם. שמתי נסוגים ה- בנגן שוב, וצפיתי בסרט פעם עוד בעוד ששחקתי בשיתוף עם עצמי עוד היה אחת ושוב 
.

מחר, אליס תבוא מעל לשינה-על. אותה מאוד הלילה, שנופיע שירותי ליווי ביחד ובשבוע הבא יכול להיות הלילה הייתי להציל הנישואין של ההורים שלי. אם רק אבי יגלה כל דבר אחר בנקודה אז.

אליס באה איתי הביתה אחר נערות ליווי בצהריים, מסוגל לישון אצל הארגון שלנו. היא נשאה תרמיל בן או בת יחד עם הדברים שלה וחלקם בגדים טריים. בילינו אחר בצהריים דולר שלנו בעיקר בגינה; הייתי דואג הפרחים שלי, כשהייתה לחלוטין שיזוף.



שירותי ליווי ברחבי כול ישראל וגוש-דן
שירותי ליווי ברחבי ישראל

לאחר האורות כבו במסדרון, אליס, זחל במיטתי. יכולתי להסתכל שהיא יש יש לי כבר היה פעם עירום.


היא הניחה לידי, פנים אל פנים ולחש "אני מוכן לא מאמין שירותי ליווי שאתה הולך לזיין שאבא שלך! אתה תמיד מתנהג בריא חליפה כל כך טבעי, כמו איזה בתולת וסטלית עתיקה. ובכן, אני מוכן מאובטח שאתה הולכת לאהוב נסוגים זה. נערות ליווי רוסיות אני מוכן יודע שאני הייתי; הייתי מזיין אבא שלי בתוך הלב, , האם רק האם נכון היה נשוי הכלבה הדגיש! "

היא זחלה קרוב אלי, בנקודה שגופה נגע בשלי 
באותו הערב הבנתי לקחת טיסה הסרט בפעם הראשונה. כל הבנות האלה היו כל כך יפות ואת הדברים שהוא הדדית עשו כליל נראים בדיוק כמו כיף. הרגשתי עקצוץ קיטי שלי עוד פעם אחת, אולם זה הפעם לא היה פעם לי נקיפות מצפון לגעת בעצמי. כשצפיתי בסרט, נערות ליווי למדתי וניסיתי הרבה חפצים שאתם חדשים. השתמשתי בשתי הידיים, לשפשף אצבע בעת ובעונה אחת. ניסיתי דבק בשתי רגל וזה התחיל להרגיש יותר ויותר טוב בנקודה זה יכול להיות לי עוד אורגזמה המוח נושבת.

תוך צפיתי הבנות האלה ללקק אחד נסוגים עוד של הנרתיק של טעמתי לקחת טיסה המיץ על האצבעות שלי וגיליתי קיט שלי בעצם טעם טעימה. אני נערות ליווי צעירות יהיה כל הזמן ציפיתי דומה טעם בדיוק כמו שתן וזיעה, לא מתוק בדיוק כמו סוכר. יש לי לתהות אם הכוס של אליס גם יכול להיות זה בעמדה להיות טעים. נרדמתי עם חיוך על השפתיים שלי והתעוררתי גדול יותר נח ממה שאני בעמדה לזכור

למחרת בבוקר אכלתי ארוחת בוקר יחד עם אמא שלי. נערות ליווי אבא ופרנסיס היו מחוץ למשחק או דבר אחד, אז הברית נסיגה הבית לעצמנו.

"בשל עובדה זו, אך אין שירותי ליווי ספק כל הבנות היפות האלה היו קירחות כדי לגמרי, ואתה מדי. זה בעמדה להיות נראה מעולה עליהם "
"ובכן, למה שלא נלך לחדר שלי? אנחנו יכולים להביט בך במראה הגדולה שלי "
אמא נתן במדרגות, ואני הלכתי בעקבותיו מאחוריה. הסתכלתי נערות ליווי אמיתיות שיא בסיבוב המושלם שלה מאחור, מתנדנד בצד כל צעד ושעל. כדורית מצוינת אותה מאוד בחלק האחורי של נפל עלינו הצרה הזאת. אם זה בעמדה להיות היה פעם בחלק האחורי של ממש נחמד. פעם בחדר שלה, אמא שמט הגלימה הקיץ שלה מכתפיה והפילה נסוגים תחתוניה. היא הייתה עירומה שוב, בדיוק כמו זה יכול אותה מאוד היום מתחת לסככה.


הייתי ממשיך להיות מאוד בספק, אבל אז אמא אמרה יש לי בין אבא אהב הכוס הקירחת שלה גרם לי להחליט עם עמית זה בנקודה הסוף. זה כל הזמן יצמח שוב בכל בשוגג, מדויק